OGŁOSZENIE O NABORZE na stanowisko kierownika Kancelarii Tajnej - NABÓR ZAKOŃCZONO
OGŁOSZENIE O NABORZE
KOMENDA POWIATOWA POLICJI W PYRZYCACH
Komendant Powiatowy Policji w Pyrzycach poszukuje kandydata na stanowisko:
kierownika Kancelarii Tajnej
Zespołu ds. Ochrony Informacji Niejawnych
KPP w Pyrzycach
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu:
Komenda Powiatowa Policji w Pyrzycach
ul. Kościuszki 24
74-200 Pyrzyce
Miejsce wykonywania pracy:
Pyrzyce
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
* Nadzór nad obiegiem dokumentów niejawnych w zakresie działania kancelarii.
* Organizowanie i koordynowanie pracy kancelarii oraz planowanie zadań.
* Przeprowadzenie okresowej kontroli stanu dokumentów niejawnych, znajdujących się w kancelarii.
* Egzekwowanie zwrotu dokumentów niejawnych.
* Nadzór nad właściwym oznaczaniem i ewidencjonowaniem dokumentów niejawnych, prowadzeniem urządzeń ewidencyjnych, odnotowywaniem zmiany lub zniesienia klauzuli tajności dokumentów niejawnych w urządzeniach ewidencyjnych.
* Nadzór nad wykorzystywaniem stempli i pieczęci znajdujących się na wyposażeniu kancelarii
* Nadzór i koordynacja zadań, związanych z przekazywaniem do archiwum lub składnicy akt Policji dokumentów niejawnych, oraz ocena protokołów brakowania dokumentacji niearchiwalnej kategorii „BC”, polegająca w szczególności na porównaniu dokumentów przeznaczonych do brakowania, z zapisami zawartymi w protokole brakowania w uzasadnionych przypadkach z zapisami w urządzeniach ewidencyjnych.
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
praca wykonywana w warunkach normalnych – biurowych
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Budynek Komendy Powiatowej Policji w Pyrzycach przy ul. Kościuszki 24. Stanowisko pracy usytuowane jest na I piętrze w pokoju biurowym wyposażonym w meble biurowe, sprzęt komputerowy oraz inne urządzenia biurowe. Oświetlenie w pomieszczeniu pracy naturalne i sztuczne. Budynek nie jest wyposażony w windę. Budynek i pomieszczenia higieniczno-sanitarne nie są przystosowane dla osób niepełnosprawnych, poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Pomieszczenie bez urządzeń klimatyzacyjnych.
Informacja o wysokości proponowanego wynagrodzenia zasadniczego:
Wynagrodzenie zasadnicze wg mnożnika 1,173 kwoty bazowej z wynagrodzeniem zasadniczym w wysokości 2 198,01 miesięcznie brutto + dodatek z tytułu wysługi lat.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
niezbędne:
wykształcenie:
-
Średnie,
-
doświadczenie zawodowe / staż pracy: 12 miesięcy w administracji,
-
umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych,
-
posiadanie obywatelstwa polskiego,
-
znajomość przepisów z zakresu ochrony informacji niejawnych,
-
korzystanie z pełni praw publicznych
-
nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
dodatkowe
-
przeszkolenie z zakresu ochrony informacji niejawnych i danych osobowych,
-
poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "ściśle tajne",
-
umiejętność pracy w zespole,
-
komunikatywność,
-
terminowość,
-
umiejętność analizowania dokumentacji i interpretacji przepisów,
-
dokładność, skrupulatność i rzetelność.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
-życiorys i list motywacyjny;
-oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji;
-oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;
-oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
-kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
-kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
Kopie innych dokumentów i oświadczenia:
-kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów;
-kopie świadectw pracy.
Termin składania dokumentów: 05.11.2016r.
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji w Pyrzycach
ul. Kościuszki 24
74-200 Pyrzyce
z dopiskiem
„Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 1/2016”
Inne informacje:
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności.
Oferty należy składać w zaklejonych kopertach. Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej.
Oferty kandydatów niezakwalifikowanych do zatrudnienia są niszczone po upływie 3 miesięcy od dnia obsadzenia stanowiska.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu:
91-577-95-81ub 91-577-95-05
NABÓR ZAKOŃCZONO
Wyniki naboru:
Agnieszka Łyko